Meniu Meniu Categorii proprietati Proprietati Cautare Rapida Cautare
Cautare simpla
Categorie:
Pret de la: la
Localitate: Cartier:
   
Cautati dupa mai multe criterii pentru a gasi exact proprietatea pe care o doriti.
Cautare dupa ID
  

9.000 de vehicule circula pe centura zilnic

Publicat in data: 01-11-2011

 

Primele date de trafic pentru centura Vâlcele-Apahida atestă că varianta ocolitoare dată în folosinţă în 21 octombrie este circulată în medie de 9000 de vehicule.

 

"Pe centură se circulă, iar dacă se întâmplă acest lucru, se face cu respectarea legii", a declarat Ion Pantelimon, şeful administratorului centurii Vâlcele-Apahida, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Cluj. În prezent, DRDP pregăteşte monitorizări privind traficul real de pe varianta ocolitoare. Datele preliminare atestă în prezent că Centura Cluj Est este circulată de 9.000 de vehicule.

 

Scandalul iscat în jurul centurii Vâlcele-Apahida este unul "artificial", în opinia conducerii DRDP. "Faptul că se circulă pe Centura Cluj Est înseamnă că acest lucru se face legal. Se circulă în ampriza pe care noi am expropriat-o şi este preluată de Regională. Acest lucru l-am mai declarat înainte de începerea lucrărilor. Cei care convoacă zilele acestea conferinţe de presă nu fac decât să arunce acuzaţii nefondate. Înseamnă că mă faci mincinos în faţă, fără să fie adevărat. O să vină vremea când o să se lămurească de ce se întâmplă aşa", a menţionat şeful DRDP Cluj, Ion Pantelimon.

 

Centura Cluj Est, de 23,7 kilometri, a fost deschisă traficului în 21 octombrie, cu un traseul alternativ de 2 kilometri, amenajat în zona unde se mai lucrează la consolidarea versanţilor afectaţi de alunecări de teren. PSD Cluj a reclamat public, la o săptămână de la deschiderea traficului, că segmentul de by-pass de 2 kilometri, breteaua centurii, nu are autorizaţii (de construire şi de mediu), ba, mai mult, comisari de la Garda de Mediu au recunoscut pentru ZIUA de CLUJ că "ocolitoarea la ocolitoare" a fost construită fără autorizaţiile cerute de lege.

 

Oficialii DRDP spuns că există autorizaţie pentru construirea centurii şi că în prezent se circulă în condiţii de siguranţă, în cadrul amprizei expropriate. De la darea în exploatare a centurii, la finele lunii octombrie, traseul de la kilometru 0 până la kilometrul 23,7 a fost predat de constructori Regionalei de Drumuri, care este responsabilă cu asigurarea siguranţei pentru participanţii la trafic. "Constructorii sunt responsabili pentru zona în care lucrează (cea afectată de alunecările de teren de la kilometrul 4-5 al centurii - n. red.). Noi am preluat traseul prin proces-verbal în momentul în care s-a deschis circulaţia. De la kilometrul 0 la 23,7 suntem responsabili pentru asigurarea siguranţei pentru circulaţie. În acest sens, am aplicat marcaje şi efectuăm monitorizări tot timpul pentru a sesiza dacă sunt probleme cu marcarea benzilor de încadare sau a celor de staţionare, luăm măsuri suplimentare", a subliniat oficialul DRDP Cluj. Pantelimon a spus că în prezent se fac studii de monitorizare a traficului de pe centură.

 

"Din datele preliminare de trafic, din cele 12.000 de vehicule care tranzitau traseul de trafic greu pe Calea Turzii, mai circulă în prezent aproximativ 5.000 de vehicule la 24 de ore. Aceasta înseamnă că centura a preluat 8.000-9.000 de vehicule în acelaşi interval. Noi ne-am propus ca în această săptămână să efectuăm noi monitorizări privind traficul de pe varianta de ocolire Vâlcele-Apahida", a subliniat şeful DRDP Cluj.

 

Primăria Cluj-Napoca are propria variantă privind degrevarea traficului din Cluj-Napoca prin deschiderea centrurii. Potrivit datelor furnizate săptămâna trecută de instituţie, înainte de punerea în funcţiune a variantei de ocolire pentru Cluj-Napoca, numărul vehiculelor de trafic greu care tranzitau municipiul pe axa Calea Turzii, Bună Ziua, C-tin Brâncuşi, N. Titulescu, Al. Slănic, Al. Vaida Voevod, Teodor Mihali, Aurel Vlaicu, Traian Vuia era în medie la 25.000 pe 24 de ore. "Conform estimărilor prealabile ale inspectorilor care urmăresc traficul rutier, volumul a scăzut cu circa 90% de la deschiderea circulaţiei pe centura ocolitoare", au completat reprezentanţii Biroului mass-media al primăriei.

 

Sursa: ziuadecj.ro

 

urnizorii americani ai industriei petroliere (Lufkin Industries, Cameron) si ai industriei auto, care investesc in continuare in constructia propriilor fabrici, mai spune ea.

 

 

Departamentul industrial-logistic al Jones Lang LaSalle a mai reprezentat Heineken in al doilea trimestru al anului in curs in vanzarea catre GED Capital a unui teren de 4 hectare si a unui depozit de 6.000 mp incluzand si spatii de birouri.

 

Jones Lang LaSalle si King Sturge au fuzionat la data de 31 mai 2011, tintind sa devina lider in Marea Britanie precum si in Europa continentala, oferind regional servicii imbunatatite de consultanta imobiliara de care vor beneficia direct clientii ambelor companii.

 

Noua entitate rezultata in urma fuziunii opereaza in 70 de piete din zona EMEA , in 30 de tari avand 5.300 de angajati care ofera, la nivel global, servicii imobiliare integrate investitorilor, proprietarilor si chiriasilor.

 

Sursa: Wall-Street